MODALITATEA DE ÎNSCRIERE A COPIILOR LA CSEI SIGHETU-MARMATIEI
Pentru înscrierea în învăţământul special, fiecare copil trebuie să fie evaluat de către Serviciul de Evaluare și Orientare Școlară și Profesională.
Propunerea/cererea de evaluare a copilului, este însoţită de un dosar care conţine următoarele acte:
a) Cerere-tip pentru evaluare complexă și orientare școlară și profesională;
b) Copie a certificatului de naștere a copilului sau a actului de identitate;
c) Copii ale actelor de identitate a părinților/reprezentantului legal;
d) Copie a documentului prin care se face dovada că persoana care semnează cererea este reprezentantul legal al copilului, de exemplu, hotărâre a instanței sau hotărâre a comisiei pentru protecția copilului;
e) Ancheta socială;
f) Fișa medicală sintetică;
g) Certificatul medical;
h) Fișa de evaluare psihologică;
i) Fișa psihopedagogică;
j) Copie a foii matricole/adeverință care atestă înscrierea copilului în unitatea de învățământ;
k) Copie a ultimului certificat de orientare școlară și profesională, la reorientare.
Descarcă documentele necesare:
- Opis dosar
- Model fisa psihopedagogica pentru elevul cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale
- Model fisa de evaluare psihologica in vederea incadrarii in grad de handicap, a orientarii scolare si profesionale si a planificarii beneficiilor, serviciilor si interventiilor
- Model fisa medicala sintetica pentru copiii cu dizabilitati si/sau cerinte educationale speciale
- Model plan servicii individualizat pentru copiii cu cerinte educationale speciale
- Model raport de monitorizare
- Model cerere tip pentru evaluare complexa si orientare scolara profesionala a copiilor cu dizabilitati si cerinte educationale speciale copiilor cu cerinte educationale speciale